Få opdateret eller udarbejdet en APV og få 20% rabat

Ofte er det sådan at mange virksomheder, i tidernes morgen, har udarbejdet en APV, men siden er der ingen der har tager sig yderligt af den og den står på en hylde et sted og samler støv.

Men ved du at:

  • en APV skal opdateres minimum hver 3. år eller når der sker væsentlige ændringer i virksomheden?
  • alle virksomheder med minimum én ansat skal have udarbejdet en APV og at alle medarbejdere i virksomheden skal involveres?
  • det er et lovkrav at alle virksomheder, med minimum én ansat har en APV?

Jeg hjælper små og mellemstore virksomheder med at udarbejde APV’er.

Jeg kan også hjælpe din virksomhed.

Hvad gør du?

  1. Du booker et uforpligtende møde.
  2. Du tager stilling til om du ønsker at jeg hjælper dig og din virksomhed med at udarbejde eller opdatere jeres APV.
  3. Du beslutter inden den 1. august 2022 om du ønsker at samarbejde om APV – og få 20% rabat.
  4. Du booker et APV-møde, hvor processen igangsættes.

Fælles APV-gennemgang i virksomheden, indeholder:

APV-gennemgang online, indeholder:

Med mange års erfaring indenfor ledelse, administration og HR, kan jeg hjælpe dig med APV i din virksomhed.

Jeg glæder mig til at tale med dig – book en ganske uforpligtende møde – så kan du vurdere om ekstern hjælp til din APV er noget for dig.

Hilsen Anette.